sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Teama mea cea mare .


2010... a aparut ca toti ceilalti ani. Dupa un 2009 destul de reusit, cu o petrecere dintre ani naspa... si cu mintea mea plina de idei, dorinte si vise.
Totusi eu una consider ca a venit prea repede...parca m-a luat prin surprindere, nu sunt pregatita pentru tot ce'mi ofera acest 2010, dar sunt constienta ca trebuie sa ma maturizez...mai mult, sa stau drept in picioare si sa trec cu bine de tot.
Cand eram mica deseori ma gandeam: Wow ! in 2010 o sa fiu in ultimu an de liceu, o sa fiu majora, oare cum va fi ? O sa trebuiasca sa'mi aleg un drum in viata...si acest 2010 parea asa indepartaaaat... parca nici nu ma asteptam sa mai fiu around... Dar uite ca sunt...cu teama asta nenorocita in suflet ...Nu prea imi place sa vorbesc despre aceasta teama a mea, doar atunci cand lumea ma intreaba :
- " si ia zi cand incepeti bacul?
- te-ai gandit la ce facultate dai ? "
...simt ca imi vine sa bat pe cineva. Nu, nu m'am gandit la ce facultate sa dau si nici nu vreau sa incep vreodata acest bac tampit... Vreau sa dorm, sa ma distrez, sa nu plec vreodata de la mine de acas' printre straini sau sa'mi iau viata in propriile maini.
Stiu ca suna ciudat, dar sunt inca o adolescenta in crestere dornica sa se bucure de tot ce ofera aceasta viata ...si nu vreau alte griji in plus.
Asta este adevarul: Mi-e teama de viitor...! Mi-e teama de bac, de facultate, de plecatul din oras...tocmai daia nu m'am gandit pana acum sigur ce o sa fac...
Uneori incep ca atunci cand eram mica sa ma intreb: Unde o sa fiu peste 5 ani? O sa am copii? O sa lucrez ca misionara sau o sa am afacerea mea?
Ce bizar suna...as vrea sa incetez sa mai fac asta si sa spun doar ...
Where You (jesus) go... I go !

2 comentarii:

  1. nu-ti face griji, eu cred ca nu esti singura...parca ti-am spus sau am scris, si mie mi-este teama de viitor si am senzatia ca decizia asta o sa-mi marcheze existenta...e mai usor cand altii decid pentru noi, dar stai linistita, o sa faci ceea ce trebuie sa faci, stii ca fiecare are drumul lui:*

    RăspundețiȘtergere