joi, 28 ianuarie 2010

uneori dorm.


Imi place sa dorm...Imi place sa dorm pentru ca zbor, visez, evadez...da. mai ales pentru ca evadez !
Ador sa evadez, sa uit de durere, de frig, de orice nu'mi place, somnul e precum moartea iti aduce eliberare, pace...iar visele sunt raiul meu.
Imi place sa visez...Imi place sa visez si la figurat, dar mai ales la propriu...imi place sa visez oameni, imagini, planuri, sa visez ca zbor...ca uit..ca rad ...
Visele frumoase te bine-dispun, te odihnesc, iti dau bucurie ...Te fac nou-noutz. Da ! ca un bebelus, cu mintea pura si zambet inocent...
si stii bine ca atunci cand obosesti, cand ai mintea mult prea plina de informatii si parca te doare creierul :) iti vine sa dooooormi..si atat.
E adevarat ca uneori somnul aduce cosmaruri...dar si asta e bine..pentru ca astfel realizezi ca esti un om binecuvantat...pentru ca in viata reala cosmarul nu te poate ajunge...inca il poti invinge...pentru ca esti un luptator.
Uneori insa acest somn, prieten sau dusman al nostru ne tine prizonieri intr-o amortire ciudata, intre vis si realitate captivi ai propriile noastre temeri si dureri; ca un drog care iti ofera dependenta, vise si halucinatii impletite cu o placere dureroasa, de care nu te poti lipsi.
Ceea ce am realizat de'alungul timpului, este ca niciodata nu e bine sa dormi atat cat iti doresti, ci doar cat ai nevoie.
Somnul te poate pacali usor, te poate duce departe...ca un cantec, ca un vaporas de hartie pe o apa limpedee...
Somnul e dulce dar totodata amar...somnul e prieten dar totodata dusman...Eu il iubesc! Il consider cel mai bun prieten al meu, prieten care ma dezamageste cand mi-e lumea mai draga, dar pe care continui sa-l iubesc si sa-l pastrez primul in top: Odata o prietena mi-a spus- "Nimeni nu se poate pune cu somnul !" si a avut dreptate.

2 comentarii:

  1. La somn ne potrivim, recunosc!
    Iubesc sa dorm, sa dorm, sa dorm, sa dorm, sa dorm, sa dorm :X

    Poate sunt eu bolnava, nu stiu =))

    RăspundețiȘtergere
  2. =)))))) mai shh o fii bolnava =))))

    RăspundețiȘtergere