joi, 4 februarie 2010

Baraca - William Paul Young


Saptamana trecuta am terminat de citit o carte, o carte care mi-a fost recomandata de catre cineva...mi-a spus ca imi va schimba viata...iar eu am zambit putin cu neincredere, am luat-o insa si am inceput sa o citesc, inca din primele 10 file am fost fascinata, prinsa intr-o lume de basm si totusi reala, am cunoscut atatea lucruri noi, am primit raspuns la intrebari pentru care nu am crezut ca exista raspuns...si dupa ce am dat ultima fila dupa 2 zile de citit continuu..am fost o persoana noua, cu o noua perspectiva asupra lui Dumnezeu si asupra vietii. Am aflat cum este de fapt Dumnezeu fata de cum il vedeam eu, inchis intr-o cutie a religiozitatii.. cum sunt oamenii si de ce ar trebui sa incetam sa ne mai judecam unii pe altii ..de ce ne-a creeat si de ce exista rau in lume...
Cartea asta m-a inspirat, m-a fascinat, m-a facut sa plang, sa rad, sa ma inspaimant, sa zambesc, sa traiesc anumite sentimente despre care nu am stiut ca exista in mine.
Pe spatele cartii e prezentat un rezumat pe care o sa-l trec si eu acum pe aceasta pagina de blog si daca te va interesa vreodata sa o cumperi o gasesti pe site'ul http://www.kerigma.ro/

"Intr-o vacanta cu familia, fiica cea mica a lui Mackanzie Allen Philips, Missy, este rapita. In padurile din Oregon, intr-o baraca abandonata, se descopera indicii ca fetita ar fi fost omorata. Patru ani mai tarziu, aflat sub povara Marii Tristeti, Mack primeste un bilet suspect, aparent din partea lui Dumnezeu, prin care este invitat la baraca pentru un weekend.
Fara sa fie prea sigur ca e bine ce face, intr-o dupa-amiaza de iarna soseste la baraca, locul celor mai intunecate cosmaruri ale sale. Ceea ce va gasi aici ii va schimba viata pentru totdeauna."

Intr-o lume in care religia pare sa devina pe zi ce trece tot mai irelevanta, Baraca ridica intrebarea cu care toti ne confruntam: "Unde este Dumnezeu intr-o lume incercata de atata suferinta?"
Raspunsurile pe care le primeste Mack te vor surprinde si, probabil te vor transforma in aceeasi masura in care l-au transformat pe el.
Iti vei dori ca toti cei pe care ii cunosti sa citeasca aceata carte.

3 comentarii:

  1. Super interesant. Uite, chiar mi-ai trezit curiozitatea :D Cred ca ne maii trebuie cate o carte de genul asta din cand in cand...Si spiritualitatea trebuie hranita cu ceva, nu? :*

    RăspundețiȘtergere
  2. am citit si eu aceasta carte impresionanta si, la fel cum ai spus si tu, am ramas placut surpris dar in acelasi timp si multumit de raspunsurile care le-am primit, de adevarurile cu care eram si eu de acord... o recomand tuturor cu drag :)

    RăspundețiȘtergere