miercuri, 17 februarie 2010

barbie is my girlfriend .


Jucaria a fost si a ramas o prezenta permanenta in copilarie chiar daca sub aspectul formei si a continutului a suportat influentele nivelului de dezvoltare materiala si spirituala a epocii, ale conceptiilor de educatie a copiilor si a continutului concret al actiuni educative.
Se apreciaza ca in situatiile in care copiii nu dispun de jucarii, ei si le inventeaza singuri.

:)))..asta este lectia care ne-a fost predata azi la "psihopedagogia activitatilor ludice" si care m'a facut sa ma gandesc la tot felul de chestii din copilarie..am o gramada de amintiri funny...de jocuri inventate de mine, si de jucarii care mi-au marcat anii copilariei :)
Tin insa neaparat sa povestesc o intamplare ...de cand eram prin clasa a II a ..cred..
anyway...Eram la serbarea de Craciun si doamna invatatoare organizase o tombola.

A venit vremea ca fiecare din noi sa extraga un bilet din tombola si..in timp ce imi asteptam randul ochii mi-au cazut pe o papusa Barbie...(tin sa mentionez una foarteee schiloada, ceva de genu' lady gaga =)) oricum, la vremea aia sa ai o papusa Barbie era ceva. Si astfel am inceput sa ma rog in gand : "Doamne fa sa castig io papusa ! doamne fa sa castig papusa barbie"
Se zice ca speranta moare ultima...speranta mea a murit repede...ca altcineva a castigat papusa, iar eu m'am ales cu un set de carti si 2 pixuri =))
In fine ..seara mea a fost distrusa, am injurat'o pe aia care a castigat papusa tot drumu' spre casa, am ajuns acasa...si ...surpriza ! matusi-mea ne trimisese mie si surorilor mele cadouri de Craciun, iar cadoul meu contineaaaa....ei bine, ati ghicit O papusa Barbie !!! HaHaHa
A fost fascinant..si desi eram mica si nu intelegeam multe lucruri i-am multumit lui Dumnezeu pt papusa Barbie pe care o primisem si care era way more beautiful decat schilodita aia pentru care ma ofticasem :))...

In conluzie inchei cu o vorba pe care maica'mea mi-o zice de fiecare data cand ma plang de anumite persoane: "lasa'le fata ca sunt frustrate. probabil n'au avut jucarii cand erau mici"
Io am avut =)))
xox- miss Omi

4 comentarii:

  1. 1.Eu cand eram mica nu-mi doream jucarii, imi doream bani si nu sunt frustrata pentru ca nu am avut jucarii =))

    2.Eu nu stiu ce ne-a predat azi la psihopedagogia activitatilor ludice pentru ca am dormit. :))
    Btw, papusa din poza seamana cu tine :X papushe :> :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleu...tu te-ai gandit la chestii din copilarie si noi in spate radeam fiindca ne imaginam niste perversitati...
    Si eu am visat la Barbie...la Barbie in toate ipostazele existentei ei...

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. sheity tu esti mai speciala. de mica ti-au placut banii, dar pacat ca ei nu te-au placut back =))))))))

    2. draga cata, in mod normal orice persoana s-ar fi dus cu gandul la copilarie..insa voi in spate acolo v'ati imaginat perversitati pt ca duceti lipsa =)) omg

    RăspundețiȘtergere