joi, 6 mai 2010

By myself

`` Ne nastem singuri si murim singuri. Este de datoria noastra sa ne ocupam de ceea ce se intampla intre...Sa ne gasim prieteni. Avem nevoie de ajutor, avem nevoie de sprijin...Altfel, suntem pe cont propriu...straini... si uitam pentru un moment cat de conectati suntem de fapt...asa ca preferam sa alegem dragostea..viata... si pentru un moment ne simtim mai putin singuri. `` [Grey`s Anatomy s5. ep 10]

Intr`o zi i`am impartasit dianei ceea ce am simtit si acum - faptul ca suntem atat de singuri si pe cont propriu in viata asta. Faptul ca desi avem o gramada de prieteni, familie, cunoscuti...suntem singuri...Fiecare in parte ...intelegeti ce spun?
ea a inteles si a fost de acord cu mine...Ne`am nascut singuri...suntem singuri..desi pare ca nu...asta e realitatea. Ma gandesc acum la toate prietenele mele pe care le`am castigat in liceu...la faptul ca vom pleca fiecare pe drumuri separate..ca nu ne vom mai vedea in fiecare zi, ca nu ne vom mai suna din 5 in 5 minute...ca relatiile se vor raci...asa a fost mereu...De cand e lumea asta...oamenii au fost singuri. Si atunci cum putem supravietui?
Eu? nu pot supravietui. Asa sunt eu..am nevoie de prieteni, de familie,de cineva sa fie langa mine tot timpul. uneori imi sufoc prietenele..vreau sa le am in preajma, vreau sa stiu ce fac, cu cine sunt, ce mananca...[haha] . Pentru a supravietui am nevoie de cineva care sa fie permanent in preajma mea..un prieten adevarat.
Am nevoie de cineva mai puternic decat mine, am nevoie de sfaturi bune, de cineva caruia sa`i spun tot- fara sa`mi fie rusine sau frica. De cineva care sa fie cu mine seara cand ma bag in pat si mi`e frica ..pana adorm, de cineva care nu are puncte slabe, temeri sau care sa se plictiseasca vreodata, de cineva care nu oboseste, nu plange, nu se supara, nu ma judeca , nu ma ironizeaza. Probabil ca am nevoie de un edward [vezi twilight] dar cum asa ceva nu exista...am cautat si am gasit ceva mai bun. Pe Dumnezeu . Nu sunt o persoana religioasa...dar El e cel mai aproape de mine..il simt...il iubesc..avem o relatie speciala, unica, geniala.
El vegheaza asupra mea pana adorm, El imi linisteste frica, El nu se plictiseste de mine niciodata, El ma iubeste chiar daca nu arat bine, chiar daca nu sunt amuzanta sau desteapta, El nu ma judeca, nu ma manipuleaza, El e mai presus de mine si cu toate astea e prezent in viata mea 100 %.
El e puterea mea supranaturala, motivul pentru care nu ma simt singura...iar prietenii si familia sunt darul Lui pentru mine.

Te iubesc, cel mai bun prieten al meu. <3

` Dumnezeu este cauza dintai si scopul din urma. Prin El noi ne explicam tot ce intrece puterea noastra de explicatie si dam un sens vietii .` [Enigma Otiliei]

4 comentarii:

  1. cand am citit postarea iti auzeam vocea ,era asa,ca un ecou. Noi vorbim mult despre latura asta a vietii ,eu te inteleg si tu ma intelegi ,si totul pentru ca facem parte din aceeasi lume.Te iubesc omi <3

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu te iubesc Dy !
    <3
    iti multumesc pt tot. :) esti o prietena atat de speciala .

    RăspundețiȘtergere
  3. speechless what could i say, i do not know you at all... or... maybe you are a different Naomi. My bible opened at 1 Corinthians 10:13 can this be of any use for your beloved diary?? keep me updated with your diary please.

    RăspundețiȘtergere