joi, 3 iunie 2010

Se intampla..multe


Sunt momente in viata, cand agitatia, haosul si aglomeratia din viata ta te surprind...atunci incepi sa intelegi de ce permanent ai o stare de oboseala, lene si pasivitate. Cand ai multe lucruri de facut si te gandesti- maine o sa fac asta...si maine trece fara ca tu sa iti mai aduci aminte macar ce trebuia sa faci. Cand iti propui sa te trezesti de dimineata si `dimineata` cand te trezesti si te uiti la ceas te apuca plansul. Cand privesti spre birou si vezi vraful de hartii, dosare si carti care te asteapta, dar cel mai la indemna e mouse`ul, telefonul sau orice altceva.
Sunt momente in care realizez in ce stadiu ma aflu, si mi`e groaza, sila, greata...
Se intampla multe lucruri in viata mea...cea mai fericita sunt atunci cand totusi reusesc sa fac ceva, sa duc la bun sfarsit o treaba, atunci cand tin un comentariu in mana si stiu ca va veni si ziua cand ii voi da foc :))
Sunt coplesita...mi`e lene si sa gandesc, parca nu ma mai motiveaza nimic...caut adanc in sertarele sufletului meu o rezerva de speranta si parca..parca...e ceva..aa nu mi s`a parut :)

p.s. Si inca n`am copii de dus la scoala si facturi de platit. ma intreb atunci ce voi face ? -dar ia sa nu ma mai intreb.

xox,
Miss Omi

2 comentarii: