luni, 21 iunie 2010

trecut



E inevitabil sa nu spui- ce frumos era. ...sa nu`ti doresti ca macar odata sa retraiesti o anumita perioada din viata ta; sa simti o aroma de mult uitata, o imbratisare veche, care odata ti`a facut inima sa bata mai tare, o privire, o persoana...un loc.
E inevitabil, dar e gresit.
Mi`e dor de atat de multe lucruri...mi`as dori sa dau timpul inapoi; imi doresc sa traiesc un deja-vu in fiecare zi...Dar, cu ce scop?
Urasc expresia ``ce bine era`` ...vreau sa zic doar ``ce bine e. Acum.``
Eu vreau sa traiesc in prezent.
Prezentul de acum nu e stralucitor. Viata nu e precum o lunga si frumoasa vacanta in Hawaii. Uneori sunt singura, alteori dezamagita, uneori plang, alteori as vrea sa fug...Dar Dumnezeu imi da putere sa raman. Si voi ramane.
Un val aduce alt val, dar cu fiecare val depasit esti mai aporape de plaja. :)

3 comentarii:

  1. ...cu ochii inlacrimati din cauza oboseli ma casnesc sa parcurg pagina pana la capat; citesc, citesc si iar citesc...esti tare!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc jeo. ma bucur ca ochii erau inlacrimati din cauza oboselii..ma temeam sa nu fii fost din alta cauza. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau sa fiu sincer cu tine si sa iti spun ca imi plcae asta:
    *Urasc expresia ``ce bine era`` ...vreau sa zic doar ``ce bine e. Acum.``
    Eu vreau sa traiesc in prezent**mi`as dori sa dau timpul inapoi - Dar, cu ce scop?*
    PS: I tnaw ot eb elba ot od eht sgniht uoy od semitemos

    RăspundețiȘtergere