vineri, 9 iulie 2010

Amurg,





Astazi am vazut cerul...
Astazi am mers pe strazi pavate cu raze de soare
Astazi norii mi`au zambit...m`au invatat sa merg drept inainte, sa tin capul sus...
Astazi m`am indragostit de o minge de foc...si desi padurea a umbrit pentru o clipa entuziasmul meu am putut sa vad din nou cerul, mai plin de lumina si mai genial decat oricand. Il vad inca...parca pica...mi`e teama...dar el pica si se ridica din nou. Norii danseaza. Cerul e singurul loc unde apa si focul se pot imbina. cerul e o exceptie.
Norii sunt ca de aur..sunt prietenosi..energici. Culorile ce se combina dau un aer mistuitor cerului...te surprind...te fascineaza...te coplesec
Astazi am vazut cerul.

3 comentarii:

  1. Nu am şiut că scrii şi aşa frumos asta schimbă multe impresii mai ales din partea mea care respect oamenii care scriu. Apropo cred că nu faci nici o referire la amurgul ăla care a înnebunit toţi adolescenţii vampiri. Era o glumă.

    RăspundețiȘtergere
  2. haha..nu sebi nu are nicio legatura.
    iti multumesc f mult. Si mie imi place mult cum scrii tu. felictitari :)

    RăspundețiȘtergere