vineri, 1 iulie 2011

Fericire?


Ploua...Am atat de multe ganduri in mine incat acestea se amesteca...se imprastie, se anuleaza unele pe altele si mi`e teama ca in curand ideile mele vor parea doar niste toane de copil nebagat in seama, dar eu vreau sa scriu...vreau sa las pe aceasta foaie de hartie virtuala sentimente ce`mi incearca inima de zile bune..vreau sa las bucati din mine...Vreau eliberare si Pace !!

Ce inseamna fericirea?! ...Strigatul suprem al rasei umane...Zambete inecate in lacrimi de durere si disperare, amestec de dorinte si furtuni presarate de culori... reci. Ploaie dureros de dulce si de necuprinsa...Palide rasuflari calde in noapte...
Sufletul omului...e atat de adanc...ai putea cauta o vesnicie in el si tot n`ai gasi raspunsul de care ai nevoie...Omul rade cand ii vine a plange...isi pleaca trist capul cand ii vine sa urle, tace cand ii vine sa strige...Alearga zi si noapte si nu gaseste ceea ce cauta...Se intreaba- Oare ma poate moartea salva de suferinta?

Am cautat raspunsul la oameni, dar parerile lor, diferite , in forme si prezentari ciudate..bizare, logice, stiintifice sau biblice m`au facut sa dau inapoi...Sa cauti raspunsul la oameni inseamna confuzie si ceata. Omul nu are un raspuns nici pt el, omul este intr`o continua cautare , ne dorim lucruri pe care, dupa ce le`am obtinut renuntam la ele, ne ranim atat de usor unii pe altii, egoismul nostru nu ne va lasa niciodata sa fim fericiti..faptul ca vrem totul..ca vrem ce e mai bun pt noi ne face sa devenim niste persoane superficiale, `fericite`.

Eu tind sa cred ca Nefericirea sta in ura si nestatornicia oamenilor...Alergarea contiua dupa fericire ne tine departe de ea, am ajuns la aceasta idee bazandu`ma pe ceea ce am simtit eu, dar poate ma insel- inima este nespus de inselatoare si deznadajduit de rea...

In inima mea s`a instalat un gand, care daca este gresit, smulge`l din ea cu argumente, poezii, povesti..cu ce vrei tu -nu exista fericire si implinire adevarata aici. Poate ca viata aceasta pe pamant este doar un test, un loc unde sa ne pregatim caracterul pentru a putea fii fericiti cu adevarat intr`o buna zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu