marți, 31 ianuarie 2012


Simt si sunt convinsa ca ceea ce simt e real si adevarat. Simt ca nimic nu e la intamplare, simt ca tot ceea ce fac si tot ceea ce se intampla are un scop bine intentionat, simt ca Dumnezeu a pus fiecare lucru, persoana, circumstanta in viata mea pentru ca in final sa ajung intr'un anumit loc pentru anumite persoane si situatii.
Fiecare detaliu din viata mea ma sperie (intr'un sens bun)...Cum poate totul sa aiba un rost? cum poate Dumnezeu si intregul Univers pe care l-a creeat sa se concentreze in jurul meu pentru ca eu sa nu ma abat si sa'mi implinesc scopul?
E uimitor...#
Ii multumesc Lui pentru ca am ramas in acelasi oras pentru moment, pentru ca am ales 'farmacia' ca domeniu de studiu, ca am ales Master's Commission ( http://romaniamasterscommission.blogspot.com ) pentru urmatorul an... Ii multumesc pentru toate persoanele care au influenta in viata mea acum, pentru cartile, muzica, echipa mea...pentru ca toate au ca scop sa ma calauzeasca pe calea care duce spre implinirea destinului, scopului meu.

Traieste cu un scop, nu'ti fie teama sa'ti impartasesti povestea vietii!

Un comentariu:

  1. People always wish for life
    to be like a movie,
    but if you think about it, it is.

    We go through pain,
    heartache,
    love,
    happiness,
    loss,
    anger,
    every emotions so avidly portrayed
    in the films we love so well.

    But in the end,
    there is closure,
    there is resolution,
    there is love.

    When all is said and done,
    things turn out okay for us.

    Honesty is a Virtue :)
    Te iubesc xxx

    http://www.youtube.com/watch?v=VR31Iv7J61o&ob=av2e

    RăspundețiȘtergere