sâmbătă, 18 februarie 2012

Vreau !


''Zilele trecute am terminat de citit o carte extraordinara- Dragoste nebuna.Coplesit de un Dumnezeu imuabil- scrisa de Francis Chan. O carte care m'a facut sa realizez multe lucruri si sa ma ridic..sa ma ridic sa fac ceva mai mult decat sa dau din cap si sa rostesc- Amin. Aceasta carte m'a provocat profund...asa ca am sustras din ea cateva idei si le'am imbinat intr'o rugaciune, o rugaciune care vreau sa ma insoteasca de acum inainte oriunde voi merge, pana la sfarsitul vietii mele .''


- Doamne, stiu ca cel mai bun lucru pe care'l pot face este sa'ti fiu credincioasa Tie in fiecare aspect al vietii mele,spunandu'ti neincetat- Multumesc!
Sunt constienta ca intimitatea noastra nu poate fi creeata prin stradania mea jalnica in a'ti rasplati intotdeauna sau a depune eforturi pentru a fi vrednica.
Vreau sa ma desfat in rolul de copil si prieten al Tau. Vreau sa daruiesc cu marinimie si generozitate fara cartire, vreau sa iubesc pe cei ce ma urasc si care nu'mi pot impartasi niciodata dragostea.
Nu vreau sa fiu preocupata de siguranta personala si confort. Vreau sa'mi pese de venirea pe Pamant a Imparatiei Tale, decat de siguranta vietii mele ferite de durere si suferinta.
Vreau sa'mi traiesc viata in asa fel incat drumul meu sa se intersecteze intr'un fel sau altul cu acelor saraci. Vreau sa consider ca desele cuvantari ale lui Isus referitoare la avutii si saraci denota faptul ca pt El acesta era un subiect deosebit de important.
Vreau sa fiu mai preocupata sa ascult de Dumnezeu decat sa fac ceea ce asteapta altii sau decat sa ma inscriu standardului.
Vreau sa fac lucruri care nu au intotdeauna logica din perspectiva succesului sau a bogatiei pe acest pamant. Dupa cum spunea Martin Luther:"In calendarul meu sunt doar doua zile: ziua aceasta si ziua aceea".
Vreau sa fiu constienta ca pacatul mandriei este mereu o lupta, ca nu pot fi niciodata destul de smerita. Vreau sa caut sa ma fac pe mine mai putin cunoscuta iar pe Hristos sa-l fac mai cunoscut.
Vreau sa nu mai consider slujirea o povara. Vreau sa'L iubesc pe Dumnezeu si pe copiii Sai.
Vreau sa fiu o persoana care da, nu care ia. Vreau sa cred cu adevarat ca ceilalti sunt la fel de importanti ca si mine; Vreau sa fiu sensibila in mod deosebit la nevoile celor saraci din lumea intreaga.
Vreau sa ma gandesc la cer in mod frecvent.
Vreau sa'mi organizez viata spre vesnicie, nu vreau sa am privirea atintita doar spre ceea ce se afla aici, in fata mea. Vreau sa fiu caracterizata de o dragoste statornica, plina de dedicare si pasiune fata de Dumnezeu, mai presus de orice alt lucru si de orice alta fiinta.
Vreau sa fiu sincera cu Dumnezeu, nu vreau sa incerc sa maschez uratenia pacatelor sau esecurilor mele; Nu vreau sa joc teatru inaintea Lui.
El este locul meu de adapost.
Vreau sa am o relatie intima cu El. Vreau sa fiu hranita de Cuvantul Lui pe tot parcursul zilei pt ca stiu ca 40 de minute duminica nu e suficient ca sa ma sustina o saptamana intreaga mai ales atunci cand ma lovesc de atatea lucruri care'mi distrag atentia si atatea mesaje alternative.
Vreau sa fiu mai preocupata de caracterul meu decat de confortul meu. Stiu ca adevarata bucurie nu depinde de circumstante sau mediu, ea este un dar care trebuie ales si cultivat, un dar care in fond vine de la Dumnezeu.

3 comentarii:

  1. Aww, si eu am cartea, in engleza.Tre sa o citesc, m-ai facut curioasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cer zici de asta?
    http://www.youtube.com/watch?v=1IAhDGYlpqY

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Ioana- ce muult ma bucur ca te'am provocat s'o citesti, abia astept sa'mi spui ce parere ai.
    @ Den- Wow, Wow...cat e de tare, iti multumesc mult...am aceeasi viziune :)

    RăspundețiȘtergere