vineri, 22 octombrie 2010

little life

ce e viata ?
Viata e o multime de intamplari, experiente, provocari...viata este rezultatul gandurilor, dorintelor, actiunilor noastre. In concluzie viata semnifica ceva diferit pentru fiecare dintre noi...pentru ca noi suntem diferiti, vietile noastre sunt diferite...cu toate astea sunt momente care ne leaga, sunt momente in viata cand iti traiesti intamplarile si experintele impartasindu`le si avandu`i aproape pe cei pe care ii iubesti si sunt momente in viata in care esti singur. Acestea din urma sunt cele mai grele. Momente in care vorbele, mangaierile, imbratisarile isi pierd semnificatia si te lasa in urma lor gol. Momente pe care trebuie sa le depasesti singur...momente in care trebuie sa iti aduni si ultima rezerva de speranta ca sa poti sa inaintezi daca vrei sa iesi biruitor.
Stii...am invatat ca viata este dura, grea, razbunatoare, ironica...am auzit multe spunda`se despre ea, am cunoscut multe definitii a ceea ce este- viata. In acest moment simt intr`adevar ca viata este o ironie...una reala si calculata.
Nu am nimic ce sa`i reprosez...lucrurile se intampla pentru ca asa trebuie, nu exista intrebare fara raspuns sau viata fara inceput si sfarsit.

Si ca sa nu mai bat campii si sa trec la subiect- Week-end`ul acesta era programat pentru un proiect, undeva in alt oras...eu si inca trei prieteni trebuia sa plecam astazi acolo...insa viata ne`a rezervat niste surprize..mie si lui D.
Eu am primit o invitatie la nunta unuia dintre cei mai buni prieteni, iar ei i-a murit bunicul.
Maine, sambata...in timp ce ea v`a fi la inmormantare, eu voi fi la nunta.
Ce ironie...ma simt asa ciudat. Un amestec ciudat de sentimente ma acapareaza...sunt entuziasmata si fericita dar in acelasi timp trista si apatica...Cum se poate asta ?
Simplu...celei mai bune prietene i`a murit bunicul..in timp ce cel mai bun prieten se casatoreste. Nu pot sa nu fiu afectata de ambele evenimente. Oamenii mei conteaza pentru mine..ei imi influenteaza viata, pentru ca eu sunt ceea ce sunt datorita lor.

...Viata are o semnificatie diferita pentru fiecare dintre noi...se intampla lucruri normale, care ne dau viata peste cap intr`un mod in care nu ne`am asteptat...suntem intr`o continua lupta. Raiul meu poate fii iadul altuia, dar viata...Viata isi continua cursul...ea nu se lasa impresionata, sensibilizata...ea merge mai departe ..lasand in urma ei...zambete, bucurie...dar in acelasi timp durere si lacrimi.


Un comentariu: