miercuri, 1 decembrie 2010

I am just an ordinary girl living in a ordinary world



Sunt o fata obijnuita, dintr-un oras mic, dintr-o tara si mai mica, dintr-o lume mica, mica de tot si totusi atat de straina si complexa mie.
Sunt o persoana obijnuita, putin ciudata, simpla, cu fixurile si toanele mele, cu lacrimile si zambetele mele, impartasite sau nu, motivate sau enigmatice.
Eu sunt o enigma. Un copil, o fata, o femeie, o nebuna, o fericita, o alergatoare, o trista, o depasita, o ratata, o invingatoare…Sunt altcineva in fiecare zi si totusi aceeasi eu- inconfundabila, de necontrolat si de neinteles.
Nu mi-am propus sa fiu asa, sunt circumstatele vietii care m-au facut sa devin cine sunt.
Sunt o mediocra. Am fost tot timpul o mediocra, o fata din multime…un cineva mult prea fag si prafuit...
Nu am castigat niciodata nimic, nu am primit laude, nu am primit premii speciale, note excelente, excursii gratis, flori sau vederi de la vreun iubit.
Nu am iesit niciodata in fata, nu am spus ce ma doare, cine sunt sau de ce am venit…Sunt mult prea comuna si obijnuita pentru a starni interesul cuiva care ar putea sa ma propulseze, sa faca din mine un icon.
Nu stiu sa dansez, sa cant, nu am o bicicleta, nu am un zambet fermecator, in schimb stiu sa zambesc strainilor, sa recunosc ca am gresit, am curaj sa-mi cer iertare, sa imi asum riscuri si responsabilitati…

Totusi, cei ce sustin ca nu au regrete nu sunt onesti. Sunt greseli care iti schimba viata si pe care e inevitabil sa nu le regreti.
Sunt decizii si greseli pe care le regret..…de care imi pare rau, dar realizez ca aceste greseli…m-au ajutat, m-au transformat…au avut un rol important in maturizarea mea, prin intermediul lor am putut sa trec la un alt nivel. Din greseli reies slabiciunile mele , greselile ma ambitioneaza sa ma schimb, sa renunt la a le repeta.
Asa sunt eu, asa fac eu, asa cred eu. Sunt fericita asa cum sunt, cu viata mea simpla si plictisitoare din care storc fiecare mic eveniment pt a avea o poveste si e povestea mea, diferita de fiecare data din care reiese o alta eu…

Despide the fact that I am so freakin` ordinary, I feel different than the world does…I have a porpouse, God put something different in my heart…and I am so pleased about it .

7 comentarii:

  1. Interesant mesaj, cu toate ca cei ce te cunosc ar spune despre tine ca iesi in evidenta (poate prea mult dupa parerea unora) si esti o persoana care o sa reusesti. Asta pentru ca ai un temperament vulcanic, iar cei melancolici se simt stingheriti in prezenta ta. Dar.. cred ca pana la urma ai dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai aceste idei si teorii am vrut sa le demontez prin aceasta postare. Nu stiu cat am reusit, dar am vrut ca oamenii sa stie cum ma simt eu...si ce cred despre propria persoana...
    :) mersi pt sustinere

    RăspundețiȘtergere
  3. "Sunt o mediocra. Am fost tot timpul o mediocra, o fata din multime…un cineva mult prea fag si prafuit..." sunt convinsa ca nimeni din cei care te cunosc nu sunt de acord cu fraza asta nici 0,0001%.
    I'm serious...i'm really serious. you don't have to be an icon for someone...you're already an icon for you, for your friends (for example, for me) You don't neet to measure yourself in comparion with othetrs, but just with your goals.
    And you know, i really like the way you dance, the way you drees up, the way you have fun...don't let yourself down!!! you're amazing, girl!!!

    P.S. - i miss you!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred ca tocmai prin cuvintele tale, intocmai cum te-ai descrii esti diferita. nu trebuie sa fii Miss Universe sau Tocilara de la B ca sa fii speciala. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Den- stii, cred ca acest comentariu am sa-l printez si sa-l pastrez in buzunar si ori de cate ori ma simt ~ordinary ~ sa`l citesc. Ma ajuta mult ceea ce`mi spui...cred ca in fiecare din noi exista un ordinary si un extraordinary...si depinde de ce vrei tu sa exploatezi...in ultima perioada am fost ordinary mai mult ca oricand...dar poate ca o sa vina si perioada cand o sa pot sa scot tot ce e mai bun si mai extraordinary din mine :)
    @ Miss T`ree - multumesc foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sung sigura ca o sa vina!!!!! Xxxx

    RăspundețiȘtergere