miercuri, 12 ianuarie 2011

Exista vesnicie

Daca noi oamenii am intelege ca adevarata valoarea se afla in interior...daca am intelege ca ceea ce dureaza vesnic este sufletul, caracterul...
Daca noi am pricepe ca suntem creeati pt a trai vesnic...Daca am intelege ca trebuie sa investim in ce este durabil...
Daca , fiecare dintre noi ar accepta ca trebuie sa invete...sa se schimbe, sa creasca, sa-L lase pe Dumnezeu sa-L modeleze...
Daca am intelege si accepta ca in viata..si dupa ea, exista o balanta; ca tot ce faci aici pe pamant, fie bun, fie rau va fii cantarit si rasplatit...

Daca noi am accepta sa dam, sa credem, sa iubim, sa speram, sa ajutam, sa mangaiem, sa vindecam, sa zambim...
Atunci viata ar trece mult mai frumos, iar oamenii nu ar mai fi nevoiti sa nege cu inversunare existenta sufletului si a vietii vesnice .

Un comentariu: