marți, 6 aprilie 2010

baby is rainin outside


Stiu ca daca ploaia atinge, ploaia spala.
Imi place sa privesc ploaia...picurii mari ce cad de nicaieri lovind Pamantul...parca incercand sa`l spele de pacat..de ura, de rautate
In nevinovatia ei, ploaia aduce liniste, pace, melancolie
Imi place ca o poti auzi...chiar si de sub patura sub care te`ai cuibarit, o poti simti...atunci cand in slapi alergi pana la magazin sa cumperi paine, o poti privi , sambata cand aveai planuri sa mergi la piscina, la plimbat cu bicicleta etc. , iar ea, ploaia ti`a stricat planurile..te'ai suparat atunci si ai urat ploaia, dar curcubeul care a aparut dupa te'a facut sa uiti de suparare si ai zambit :)
Iubesc acest fenomen...ador sa alerg in ploaie...sa simt picurii mari si reci cum imi inunda trupul, sa`mi simt hainele lipite de piele si parul ud...e un sentiment unic si desavarsit.
In timp ce scriu aceste randuri privesc pe geam. Ploua torential...deschid geamul si intind mana...Vreau sa strang in pumnul meu ploaia, ca intr`un hambar...s`o pastrez si s`o eliberez ori de cate ori vreau sa ma spal de rautate, egosim, neliniste.
Stiu ca daca ploaia atinge...ploaia spala.

9 comentarii:

  1. Pe mine nu prea m-a incantat ploaia! Nu stiu de ce! Intr-adevar, ea "instiga" la inspiratie si daca te asezi la birou si incepi si scri, parca ideile nu se mai opresc. Dar daca te vei uita pe cei ai scris, adesea vei gasi ganduri triste, de rememorare, de dor pentru ca ea apasa....Daca esti atenta, chiar si gandurile tale sunt oarecum triste...
    Eu am senzatia ca nu ma pot concentra pe lucruri serioase cand ploua; fie am senzatia de un permanent frig, fie ma apuca melancolia, fie...nu stiu!

    RăspundețiȘtergere
  2. "daca ploaia atinge...ploaia spala" ... uneori reuseste sa ne atinga si sufletul. Il spala astfel de tristete, de ura, de nesiguranta si ne elibereaza de tot ce e urat in noi. Depinde cat de adanc lasam picaturile de ploaie sa ne patrunda...
    Alte ori, patrunde prea adanc si incearca sa spele amintiri si momente frumoase pastrate in suflet. Atunci, cum spune Den, ne apuca melancolia, ramanem pustii si goi si ajungem sa simtim frigul.

    RăspundețiȘtergere
  3. ~Den -intr`adevar gandurile mele sunt triste pt ca eu sunt trista..iar ploaia m`a ajutat oarecum azi...am fost tovarase..iar ea m`a inspirat..dar am mom in care nu`mi place nici mie ploaia..cred ca treaba asta e un pic relativa
    ~mspumpkin -m`am gandit la tine cand am scris asta...stiu ca si tu ai scris despre ploaie mai de mult si mi`a placut mult postarea ta.
    xox

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah. Mulţumesc! Mă bucur tare mult că ţi-a plăcut ce am scris. Ploaia are semnificaţii aparte pentru mine, deasta apare des în textele mele. Îi apreciez pe cei care reuşesc să vadă în ea mai mult decât nişte picături de apă.
    Hug!

    RăspundețiȘtergere
  5. e frumos sa stai in ploaie. tin minte ca acum multi ani, eram in Dunare, cand a inceput sa ploua, a fost asa fain, in apa si totusi sa vina si ploaia peste tine...

    RăspundețiȘtergere
  6. totusi in piscina...nu stiu ce sa zic...nu prea se compara:)) vream la mare, dar mereu am avut "noroc" de soare. Ploaie este ca lacrima, cel putin pentru mine, odata ma inalteaza, iar alta data ma sufoca. Este normal sa ne lasam purtati de valul ei, care surprinde cel mai bine contradictia care ne sta ca esenta.

    RăspundețiȘtergere
  7. un pic doar...da` trece..cum trece si ploaia
    :]

    RăspundețiȘtergere