vineri, 9 aprilie 2010

clasic


E 00.29...m`am gandit sa scriu pe blog. de ce? ca sa fac ceva diferit.
azi a fost o zi ciudata, enervanta...m`am trezit la 16.40 [ nu intrebati de ce ]
si toataaaa ziua am stat in casa..am facut dvd`uri cu filme si am scris la romana [ motivul iubirii, natura, simbolism, ideea poetica, epitete...etc] tampenii..peste 5 ani o sa ma uit la ele ca vitelu` la poarta noua .
am tot vrut sa fac ceva nou, neobijnuit, care sa ma umple de energie si vitalitate...a plouat..am vrut sa ies afara in ploaie, dar pana sa ies eu ploaia a stat, a trecut masinuta de inghetata pe la geamul meu..am vrut sa cobor sa`mi cumpar inghetata, dar pana m`am hotarat eu..masinuta a plecat, alte idei nu mi`au mai trecut prin cap...ma rog acum tot imi storc creierii ce as putea sa fac eu ca sa ma simt bagata in seama...mmmmm...credeti ca daca ma duc sa fac niste cartofi prajiti o sa ma ajute cu ceva?
DANG it.

4 comentarii:

  1. nuuu...nu ai voie sa mananci pana nu inveti tot:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahaaaa....ce postare energica!!!!

    Imi place ca practic nu ai facut nimic nou, dar felul in care ai construit postarea, ne face sa credem ca ai avut cea mai originala zi din viata ta!

    Zi tu ca n-am dreptate! :*****

    RăspundețiȘtergere
  3. diana` am crezut ca zici ca n`am voie sa mananc dupa ora 00.00 :))
    den` intr`adevar a fost o zi originala..am postat cu gandul sa mi`o amintesc mereu
    app...tu f des ai dreptate :)
    shh` ceasu era 00.29 dar pana am facut cartofii prajiti, pana mi`am spalat tenesii, pana am facut si un dus s`a facut 3 :D
    me- stupid
    i love you babies xxx

    RăspundețiȘtergere