joi, 15 aprilie 2010

iertata .

Privesc in jur. Privesc oamenii..si ma gandesc la ei. Cine sunt ei? Ce isi doresc? Ce ii framanta?...Ii privesc, ii asociez, incerc sa`mi dau seama daca sunt frumosi sau nu, daca sunt bogati sau daca sunt saraci..daca sunt fericiti sau nu...
Si dupa ce fac asta ii judec, probabil daca s`ar ingriji putin mai mult ar arata mai bine, daca ar invata si si`ar da silinta mai mult poate ca acum ar fi fericiti...Cine sunt eu sa`i judec? Nimeni.
Situatia lor, actiunile lor sunt toate determinate de niste factori...necunoscuti..
Odata am citit intr`o carte si am inteles de ce nu e bine sa judeci oamenii..Pentru ca nu stii ce sau cine i`a determinat pe ei sa actioneze in acel fel, sa aiba o atitudine anume, sa faca un lucru..nu cunosti inima lor, mintea lor, ii judeci fara sa ii cunosti. Am facut asta de multe ori si apoi mi`a parut rau, acum incerc sa nu`i mai judec..ci sa`i iubesc, sa`i ajut daca pot.

In fiecare zi in jurul meu aud- Oamenii sunt rai! Nu trebuie sa ai incredere in nimeni! Tu trebuie sa ai grija sa`ti fie tie bine! Sa nu`ti pese de nimeni.
Ei bine, mie imi pasa. Ce se intampla in cazul asta? Eu vreau sa ajut oamenii, pe mine asta ma face fericita, Vreau sa invat sa iubesc oamenii, sa`i iert, sa fiu prietena cu ei...O sa fiu ranita? cu siguranta! O sa fiu parasita, o sa ramana singura? Cu siguranta! Si ce? Eu am fost iertata!! Eu sunt iertata in fiecare zi..de Cel ce odata a ales sa moara pentru mine. Eu de ce nu pot ierta?
Ne place sa catalogam oamenii, sa ne credem mai buni ca ei. Le suntem superiori ? Nu, nu cred. Suntem toti in aceeasi oala si daca am intelege ca nu ei trebuie sa se schimbe ci -Eu- fiecare Eu in parte...lumea ar fii cu siguranta un loc mai bun.
Decat sa arat cu degetul- uite ce rau e ala. mai bine m`as gandi cum pot fi eu mai bun.

Eu trebuie sa fiu schimbarea care vreau sa o vad in altii. Mi`as dori ca oamenii sa ma respecte? Atunci trebuie sa`i respect...imi doresc sa fiu iubita, apreciata, sa am prieteni multi? O sa iubesc, o sa apreciez, o sa fiu o prietena adevarata..cu riscul de a fi ranita, urata, singura.
Am inteles un lucru important..pe care`l voi pastra mereu in inima mea- Eu nu m`am nascut sa fiu bogata si fericita...m`a nascut sa`i fac pe altii fericiti...Sa aduc zambete, imbratisari, alinare...
Bogatia si faima, principalul tel al fiecarui individ din aceasta lume, trec...da, trec...la fel cum vin...trec. Si te trezesti intr`o zi batran si trist nestiind ce va urma apoi...poti opri asta din timp...Poti sa intelegi de acum ca in viata nu despre asta e vorba, ci despre a lasa ceva frumos in urma.
Este vorba despre bucuria si pacea care te invadeaza stiind ca tu ti`ai dus la indeplinire planul pentru care ai fost creeat .

4 comentarii:

  1. foarteee taree barbi:X
    te iubesc mult:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta cu "planul pentru care ai fost creat" am invatat-o si eu din "Viata condusa de scopuri"...interesanta ideea.

    Nu toti isi doresc popularitate! Si nici bani. Nimeni nu cred ca isi doreste bani, ci isi doreste de fapt anumite chestii: masini, haine, bijuterii...lux pe care nu il poate "cumpara" decat prin intermediul banilor. Confundam scopul cu mijloacele...

    Partea cu be the change that you want to see in the world este exact spiritul in care vreau sa ma educ. Chiar nu avem dreptul si puterea sa le cerem celorlati ce sau cum sa fie...dar avem toata puterea asupra felului nostru de afi. Un prieten american mereu spune "I want to be my personal driver"...Spune multe asta, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu cred ca am confundat scopul cu mijloacele.
    eu am generalizat oarecum..pt ca nu avea rost sa enumar toate lucrurile pe care oamenii si le doresc si le cumpara cu bani.

    RăspundețiȘtergere