duminică, 7 martie 2010

best of .







Aproximativ cele mai frumoase 10 amintiri pe care vreau sa le pastrez pentru totdeauna ...10 amintiri petrecute impreuna cu cele mai scumpe fete din clasa mea :

1. Toate orele de desen cand profu` ne povestea despre evrei si tigani, iar noi in timp ce vorbeam despre carti, iubiti, cultura, haine, etc pictam impreuna pe o sigura foaie- fiecare cu idelile, culorile si nebunia ei, un desen :)

2.Cum vine sezonul cald mergem impreuna la maga` si ne cumparam toate sortimentele de inghetata, preferata noastra fiind- hello kitty .

3.Cand avem vreo "fereastra", de obicei ora de muzica, ne place sa mergem pe banutza, la o samantza, o idee, o parere.

4.Cand , in fiecare zi la noi in clasa e salon de infrumusetare. Una cu placa, alta cu fardurile si intotdeauna impartim totul frateste. Suntem celebre in liceu pentru asta xD

5.Cum la fiecare majorat ne`am mobilizat si am facut sarbatoritei o surpriza frumoasa. Am fost maxim de fericita la majoratu` meu .

6.Week-endul petrecut la Sibiu impreuna este cap de lista. Am facut "cel mai smecher show posibil" si tin sa apreciez faptul ca "open" nu este denumirea clubului ci statusul =))

7.Ador zilele cand dupa ore, sau nu neaparat...mergem in town la un suc/ceai/cafea depinde de context si de vremea de afara si apoi la o tura de windows shoppping.

8.Cand dormeam pe rupte la gradinita [practica] si dupa, mergeam la magazinul "Hello welcome" pentru aprovizionari.

9.De toate datile cand eu si restu` am fost date afara de domnul Comsa pentru ca am ras, am trimis msge etc. Sau cand am luat 4 in masa- asta inseamna solidaritate.

10.Cand dupa ore, ne strangem, punem mana de la mana si mergem toate la shh sa facem de mancare. Elli a facut snitele, Den si Mary paste, Alle a adus vinul, iar eu...am desfacut dopul [xD]

Le multumesc tuturor fetelor pentru ca impreuna am petrecut cei mai frumosi 4 ani [pe cale sa se sfarseasca], pentru ca impreuna am ras, am plans, am invatat, ne`am maturizat, ne`am sfatuit, ne`am certat, ne`am ridiculizat, ne`am corectat, ne`am ascultat...pentru ca am invatat una de la alta, pentru ca am realizat cat de importante suntem si pentru ca o sa ne amintim cu drag de liceu . Va iubesc.

p.s. va rog daca aveti adaugiri de facut, nu ezitati. sunt sigura ca in cele 10 nu am reusit sa le includ pe toate.

3 comentarii:

  1. Știi că am făcut și eu o postare pe tema aceasta...ai dreptate, eu regret că sigur memoria ne joacă feste și o să mai uităm câteva din momentele acestea de neîntors.:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cu tine o sa ramanem impreuna sigur. Pentru todeauna. Pentru ca esti prietena mea. Asta ti-o zic din prima ca sa ma linistesc.

    11. Ar mai fi cand facem poze in ore, ne filmam, ne trimitem biletele sau mesaje si radem ca prostanacele.

    12. Haidele schimate intre noi. aceesorii...uneori distruse...certiri, batai, chestii :))

    Sunt mult mai multe, dar m-ai emeotionat prostanaco si nu-mi mai vin in minte >:D< :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Da...pe mn nu mai ai in poze...dar nu conteaza...sa stii k imi esti ffffffffff draga...ti-am mai spus-o..si o sa imi fie dorrrrrrrrrr de tineeee


    te iubiiiiiiiiiiiiiii:*:*:*:*:*(pe toate,fireste)

    RăspundețiȘtergere