duminică, 28 martie 2010

Religia vs Dumnezeu

Religia, politica si sistemele economice sunt 3 instrumente ale oamenilor pe care acestia le folosesc pentru a`si alimenta iluziile de siguranta si control. Oamenilor le este teama de nesiguranta, le e teama de viitor.
Aceste institutii, aceste structuri si ideologii sunt toate un efort zadarnic din partea lor de a`si creea un anume sentiment de certitudine si siguranta acolo unde asa ceva nu exista.
Religia se foloseste de lege pentru a capata putere si a`i controla pe oamenii de care are nevoie pentru a supravietui.
Am ajuns la concluzia ca Dumnezeu nu mai are nicio legatura cu religia.. nu stiu daca a avut vreodata, insa cert e ca daca a avut, EL a fost exclus. Tot ceea ce oamenii fac acum este sa se supuna unui sistem, sa aiba in vedere niste reguli pe care sa le pastreze cu sfintenie, sa mearga la biserica si alte chestii gen...intrebarea mea este- unde este Dumnezeu in toate lucrurile astea?
Cand ne intoarcem acasa si ne omoram intre noi, ne uram, barfim, furam, mintim...
Dumnezeu nu vrea religie...nu are nevoie de ea, religia este inventia oamenilor [probabil daia exista 324732047302 de religii si confesiuni]. Dumnezeu te vrea pe tine ! pe mine! El vrea sa avem o relatie personala si reala cu El in afara cutiei religiozitatii si in afara tuturor traditiilor si obiceiurilor ..pentru ca nu astea ne aduc mantuireaa si nu astea ne duc in cer..astea sunt doar adaosul..Principalul este Dumnezeu.

"Niciodata omul nu face raul intr`o mai mare masura si cu atata buna dispozitie ca atunci cand il face dintr`o convingere religioasa." -Blaise Pascal

4 comentarii:

  1. Si eu incerc sa-mi cladesc o relatie spirituala profunda cu Dumnezeu, facand abstractie de mijloacele prim care pot ajunge la el (biserica, preoti etc).
    Insa nu stiu, am momente in care il simt atat de departe...sau ma simt eu departe de El. Nu stiu...este complicat!

    Imi place postarea pentru ca ai delimitat doua concepte cheie.

    Te pup,
    Den

    RăspundețiȘtergere
  2. e foarte tare postarea...noi purtam discutii de genul asta si da...asta e ceea ce gandim noi cu privire la acest aspect<3

    RăspundețiȘtergere
  3. mai lasasem un comentariu acum cateva minute, dar cre`ca nu a ajuns , ca mi-a dat o eroare :D
    deci, cum spuneam:
    Paste fericit, Omi! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc mult scumpa.
    paste fericit si tie si... Hristos a inviat ! :)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere