miercuri, 24 martie 2010

Pentru ca vreau


Simt ca ma maturizez pe zi ce trece tot mai mult...simt ca ma transform, ma conturez...dintr`un personaj vag...intr`un personaj puternic, plin de personalitate...
tot ce fac eu influenteaza vieti, determina actiuni...oamenii ma iubesc, simt asta.
Am invatat de la oameni atat de multe lucruri. Ei m`au invatat sa iubesc, sa rad, sa plang, sa iert, sa ofer a doua sansa...am crescut si am devenit cineva in mijlocul lor.
Am descoperit ca pot primi putere...ca pot lua hotararea de a merge mai departe.
Am invatat ca mintea poate face minuni asupra trupului daca imi repet in fiecare clipa - Eu pot.
Stiu ca daca un singur lucru conteaza atunci toate conteaza. Pentru ca sunt importanta, tot ce fac eu e important.
Pentru ca ori de cate ori iert, Universul se schimba, ori de cate ori fac bine unei vieti, inimii, Universul se schimba...
Pentru ca ...cu orice fapta buna pe care o fac scopurile pe care Dumnezeu le are sunt atinse si nimic nu mai e cum a fost inainte. Eu nu mai sunt cum am fost inainte !

4 comentarii:

  1. Pentru ca tu vrei! ce-mi place.
    Vreau, pot, am!

    Ce-mi place gandirea ta pozitiva. Nu esti cum erai. Ai avansat. Ni se intampla tuturor probabil, dar nu toti ne dam seama. E un lucru bun sa obsevi ca ai avansat.

    Atunci cand pici tu te ridici mai sus :)

    <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Am constatat ca blogul a devenit mai mult decât o platforma unde comunicam: un mediu de imbarbatare. Atunci cand scri si vezi apoi rezultatul...incepi sa crezi!!!
    Mi s-a întâmplat de multe ori sa scriu pe blog chestii pe care în prima instanta sa nu le cred sau sa nu am încredere ca le pot realiza, însă, după ce le-am citit şi recitit mi le-am întipărit şi însuşit ca pe un bun personal :P

    RăspundețiȘtergere
  3. poimaine o sa fii cum deja nu vei ai fi maine...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce tare...nu m-am gandit niciodata la asta..dar chiar asa..tot ceea ce facem influenteaza vieti..persoane..influenteaza ceva...nimic nu mai e cum era...alcatuim toti un mix...si fiecare conteaza pentru fiecare...

    :*

    RăspundețiȘtergere