sâmbătă, 20 martie 2010

Day in the parc

E vineri, 11 a.m. :)
Afara e o zi de primavara adevarata...nu ma mai pot satura de soare.
Cerul e asa de senin.. se completeaza perfect cu glasurile zglobii si galagioase ale copiilor de toate varstele care se afla in parc.
Ador mirosul de soare incins, ador melodia care deruleaza acum in ipodul lui den` , ador aroma de capsuni a gumei pe care tocmai o rontai, le ador pe fetele mele care vorbesc in continuu, rad si se tachineaza. Totul pare perfect, e genial :)
imi permit 10 secunde sa ma retrag...doar eu cu mine intr-un leganus din apropierea bancii unde stam, inchid ochii si incep sa derulez prin minte tot felul de chestii frumoase- amintiri din copilaria mea, amintitri din copilaria altora [haha glumesc]
Langa mine se afla o fetita foarte simpatica, intru in vorba cu ea :) e asa frumos sa uiti pentru un moment de bac, de scoala, de certuri, suparari, dezamagiri...sa te lasi prada soarelui si leaganului ...Leaganul asta e ca un drog [=D] m`am dat atat de mult in el incat simt ca se invarte Pamantul cu mine.

p.s. ar trebui sa incercati si voi. hahaha

xox
miss omi







9 comentarii:

  1. mi-a placut mult :X
    mai vreau in parcul aschiuta, mai vreau in parcul Aschiutaaaaa! :)))

    Mai vreau cu voiiiii :X
    Mai vreau biscuti (d-aia buni). Mai vreau soare, copii, gloss, friends, zambete, leagane, star snacks :)).

    A fost perfect ieri. Perfect!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaaaaaaaaaa...a fost asa de minunat vineri..
    Pacat ca nu am venit si eu..tre' sa plec acasa...
    Insa promit ca data viitoare o sa vin negresit
    Promittttttttttttttt


    :*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Man, ti-e frig? Imi dai flanelu' tau? Ca ma doare rau in gatttttt =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si Corsicanu s-a facut ca nu ne vedeeeee :))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. da s`a facut ca nu ne vede sau poate chiar nu ne`a vazut si acum vrea sa scriu si despre el pe blog..pai pt tn imi trb o postare separat..hahaha
    da man iti dau flanelu meu ca mie nu`mi trb =)))
    bia vezi ca ai promis...:)) si app poate o convingi si pe denisa- ur mate
    loooove xx

    RăspundețiȘtergere
  6. mannnnn, de biscuitii tai era vorba :))

    asa e, dragostea nu va pieri niciodata. cel putin a mea pentru tine <3

    RăspundețiȘtergere
  7. A fost foarte frumos, ce sa zic mai muuult????
    Chiar m-am relaxat!!!

    Va pup pe toate!!

    Parcul Aschiuta rocks!

    P.S. - Shh, ce vrei sa spui tu cu "biscuiti buni", aia care faceau puisori nu-ti placeau?? Ai vazut ca am mancat doar noi doua si ne-am si saturat!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. cam uratica poza aia cu mine...dar te iert:))

    RăspundețiȘtergere
  9. uratica e ok..daca era urata atunci era o problema :)) :***

    RăspundețiȘtergere